HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
selamun aleykum kardeşler sizden bi ricam var şimdi ben serverimi kurdum gm yaptım kendımı felan oyuna giridm oyun açiliyor ama ne market ne demirci ne gardiyan ne silahçi hiç bişe gorukmuyo ayrıca fısıltıya bişey yazilmiyor bi yardimci olurmusunuz...!!! Allah razi olsn

Kardeş o muhtemelen lagdan oluyodur.Server kurarken ayarladıgın rami yarısına düşür.Sorun ortadan kalkar sanırım.
haklisin lag varda benm ram 1 gm ben 700 mb ını yaptım gene öle oldu sonra server sıldım 512 lık kurdum gene öle bi turlu olmadi

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 116
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 47
- Görüntüleme
- 3K
