mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Guardiola Real'in liderliği değerlendirdi!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RüzgaRınSonu19.07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 204

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şampiyonlar Ligi'nde dün akşam Barcelona'nın İtalya'nın Inter takımını 2-0 yenmesinin ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Guardiola'nın açıklamaları yankı buldu. Guardiola, Inter karşısında hafif sakatlıklarından dolayı oynatmayıp yedek kulübesinde beklettiği Ibrahimoviç ve Messi için ''İbra ve Messi oynasaydı kendimi çok daha güvende hissederdim ama Kiev'e karşı yapılacak maçta onları kaybetmek istemiyorum. Onları oynattığımı ve sakatlandıklarını bir hayal etsenize, intihar ederdim'' dedi.

Real Madrid'e karşı ''son maçını kazanmış bir takım olarak çıkmanın önemli olduğunu'' belirten Guardiola, Ibrahimoviç ve Messi'nin, Real Madrid maçlarında oynayabileceğini de söyledi.

Guardiola, Real Madrid ile oynayacakları maça rakiplerinin lig lideri olarak çıkacak olmasıyla ilgili olarak yaptığı değerlendirmede ise "Nasıl olmaz! 270 milyon Euro harcadıktan sonra elbetteki Real Madrid lider olur" ifadesini kullandı..

Bu arada, İspanyol basını da Barcelona'nın galibiyetini ''futbol dersi'' ve ''resital'' ifadeleriyle övdü.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst