Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Keychron K2 kullanıyordum, memnundum ama mekanik klavye topluluğuna girdikçe daha iyisini merak etmeye başladım. Gasket mount, alüminyum gövde, özelleştirilebilir her şey diye anlatıyorlardı Q serisini. Fiyat K2'nin iki katından fazlaydı, bu...