HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar ben adama saldırdım yada öle sanıyom raporu beklerken bi rapor geldi gönderdiğim askerleri gösteriyo heralde destekle demişim eğer öle dedisem nası alcam o adamları bi yardım yardım edene +rep
Son düzenleme:
Askerlerin desteğe gidince onun emrine giriyo. Yani onun oluyo. Onun sana destek olarak göndermesi lazım. Yani ben öyle biliyom.
Yani demek istediğim saldırdığın adam sana şefkatli davranıp askerlerini geri vermesi lazım. Davranmazsa geçmiş olsun.
Yani demek istediğim saldırdığın adam sana şefkatli davranıp askerlerini geri vermesi lazım. Davranmazsa geçmiş olsun.
bence buna bi cozum bulun hatayla yapılır yada adam askerlerini geri ister yinede geri cağırabilmeli bence yinede tsk harbiy
şimdiden banada geçmi olsun ben birin destekle demişdim 20 asker gönderdim gitti
60 ASkerim olcakdi şimdi yaa 
60 ASkerim olcakdi şimdi yaa 
Askerlerin desteğe gidince onun emrine giriyo. Yani onun oluyo. Onun sana destek olarak göndermesi lazım. Yani ben öyle biliyom.Yani demek istediğim saldırdığın adam sana şefkatli davranıp askerlerini geri vermesi lazım. Davranmazsa geçmiş olsun.
![]()
Ewt aynen böle

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
