farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

2010da yeni bir Need for Speed

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sweet_dreams
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

01.jpg


Electronic Arts, Haziran ayında yaptığı açıklamayı resmiyete kavuşturdu. Geçtiğimiz Haziran ayında bir açıklama yapan EA yetkilisi John Pleasants, yeni Need for Speed`i, Burnout serisinin yapımcısı Criterion Studios`un geliştireceğini söylemişti. Bugünse EA Games`in başkanı Frank Gibeau, yeni Need for Speed`in 2010 yılında piyasaya sürüleceğini açıkladı.
 
daha fazla resim bulabilirmisin çk güzele benzio

Bu resim Need for Speed : Shift oyunun resmi :D . Yani yeni oyunun değil. Başka bir NFS oyun projesi yapacaklar.

EDIT : Ayrıca "Neden bunu koydun o oyunun resmini koysaydın ya?" dersen; yok daha resimleri yayınlanmadı. Sadece duyuruldu yapılacağı. O yüzden bende bunu koydum.
 
Son düzenleme:
Kardeşim sen NFS Shift oynarsın en yeni :D . Lütfen uydurmayın böyleşeyler bi keresinde de tekken 8 diyolardı :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst