HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Electronic Arts, Haziran ayında yaptığı açıklamayı resmiyete kavuşturdu. Geçtiğimiz Haziran ayında bir açıklama yapan EA yetkilisi John Pleasants, yeni Need for Speed`i, Burnout serisinin yapımcısı Criterion Studios`un geliştireceğini söylemişti. Bugünse EA Games`in başkanı Frank Gibeau, yeni Need for Speed`in 2010 yılında piyasaya sürüleceğini açıkladı.
daha fazla resim bulabilirmisin çk güzele benzio
Bu resim Need for Speed : Shift oyunun resmi
. Yani yeni oyunun değil. Başka bir NFS oyun projesi yapacaklar.EDIT : Ayrıca "Neden bunu koydun o oyunun resmini koysaydın ya?" dersen; yok daha resimleri yayınlanmadı. Sadece duyuruldu yapılacağı. O yüzden bende bunu koydum.
Son düzenleme:
Ee ama ben oyunu oynadım az önce Bi abim var o getirdi :S hemde herşeyin son geldiği pirazizde
Kardeşim sen NFS Shift oynarsın en yeni
. Lütfen uydurmayın böyleşeyler bi keresinde de tekken 8 diyolardı 
. Lütfen uydurmayın böyleşeyler bi keresinde de tekken 8 diyolardı 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 313
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 99
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 189
- Kilitli
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 80
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 167
