Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Hamachi Server Kurmak Hakkında..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan No She
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 423
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle Yeri Burası Değilse Taşınsın. Sorunum Acil!

Beyler Ben Navicat , Virtual Pc 2007 , XAMPP indirdim. Virtual Pc yi açıp videodan izlediğim gibi herşeyi yaptım. 700 mb lik dosyayı gösterdim virtual pc ye. Sonra Sysinstall ayarlarını yaptım, resetledim vs.. En sonunda ./start komutu ile serveri başlattım. Xampp ile siteyi yapıp girdim. üyelik açtım. Portmap ile haritaları online yaptım. Mc dosyasına hamachi ip imi yazıp ek pack dosyası atılmamış bir metin2 içine attım. Mc den oyuna girdim. Bağlan dedim Ama "sunucuya bağlanacaksın" da kalıyor, ve oyuna girmiyor! Üstelik navicatı açıp serverime bağlanmak istediğimde navicat hata veriyor. Neyi Eksik Yaptım, Bana Bir Yardım Edebilecek Yok Mu??

Yardımları +Rep e boğucam!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst