HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben bu konuyu başka bir konuya cevap olarak yazdım belki bu şekilde ihtiyac olur yada sabitlenir fln diye başka bir konu olarak hazırladım Bunun için önce askerlerimizin olması lazım. ondan sonra crossroad(dönüm noktası) tıklıyoruz saldırı için ihtiyac olan bi yer sayfanın en altına iniyoruz ve [cSim][general] yazıyor generale tıklıyoruz bir askerimizi rütbe yükseltiyoruz artık saldıra bilir ve kolonistlerle yeni şehirler alabiliriz. ve general oluşturduğumuz yerde şehrin savunma düzenini seçebiliriz:ka19: ben defansifi tavsiye ederim nede olsa savunma konu sabitlenirse sevinirim bide emeğe saygı beğendiysen 1 repi fazla görme 
by BLaCKBeLa

by BLaCKBeLa
