mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

GeneRaL oLuŞTuRMa

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yook
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 601

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar ben bu konuyu başka bir konuya cevap olarak yazdım belki bu şekilde ihtiyac olur yada sabitlenir fln diye başka bir konu olarak hazırladım Bunun için önce askerlerimizin olması lazım. ondan sonra crossroad(dönüm noktası) tıklıyoruz saldırı için ihtiyac olan bi yer sayfanın en altına iniyoruz ve [cSim][general] yazıyor generale tıklıyoruz bir askerimizi rütbe yükseltiyoruz artık saldıra bilir ve kolonistlerle yeni şehirler alabiliriz. ve general oluşturduğumuz yerde şehrin savunma düzenini seçebiliriz:ka19: ben defansifi tavsiye ederim nede olsa savunma konu sabitlenirse sevinirim bide emeğe saygı beğendiysen 1 repi fazla görme :D
by BLaCKBeLa
 
Gsl ama sadece şehir paylaşımı için Bu
Konuya bak generali savaşta nasıla yarlıyacağını nasıl saldıracağını resimli anlattım ...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst