xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

CrossFire Tuhaf Bi Oda :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ßyßrütüs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ßyMesMes;3560694' Alıntı:
Dedektif Styla. Bırak ayrıntıları sen boşver :D

NoLuyo oLum ne işLer karistirionuz :m08::m08:

Altta spop cikmalar

Adi yazmama

Ne siniz oLum siz :f11::f11::m33::m33:
 
NoLuyo oLum ne işLer karistirionuz :m08::m08:

Altta spop cikmalar

Adi yazmama

Ne siniz oLum siz :f11::f11::m33::m33:
Bak Dostum Şimdi Spop Çarla Eqitim Alanına Girilmio Oyüzden Çar Spop Eqitim alanında erkek gözüküo

+ çarın asıl ismi maxamnia maxusla ortak çarımızdı o isim verilmemsi için paintten yazdım o ßyßrütüsü Mesmesde bilio bu olayı ;)
 
ßyßrütüs;3569103' Alıntı:
Bak Dostum Şimdi Spop Çarla Eqitim Alanına Girilmio Oyüzden Çar Spop Eqitim alanında erkek gözüküo

+ çarın asıl ismi maxamnia maxusla ortak çarımızdı o isim verilmemsi için paintten yazdım o ßyßrütüsü Mesmesde bilio bu olayı ;)

Ben spop carLa gırıyorum :)
 
bu foto baya bi önceden koçum anlıoynmu beni 2o1odan kalma bi foto 1.5 senelik hallowen falan gelmeden önce biz bu sitede glitch paylaşırkenki fotolardan buldum bunu

Fotonunda orjinalidir bu sadece nick deqiştirilmiştir O Kadar
 
Burası Turotial bölümü ( Yani Eğitim Bölümü ) orda ki tankerlerin arkasından dolaşarak oraya geliyorsunuz basit aslında :) Bunu crossfire'a başladıktan 4-5 ay sonra bulmuştum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst