HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
:l04:Arkadaşlar; Öncelikle 1 Sene önce serverim vardı. Hamachi Topluluğunda Oynuyorduk.
Ve Şimdi Tekrar Serverimi Kurdum. Herşey Tam , Oyuna Npc Yükledim , Herşeyi tam profesyonel bir şekilde...
Yalnız Oyuna 1 Tek Ben Girebiliyorum? Packımı Yaptım Kendim kurdum packı ve girdim, Arkadaşıma verdim packi doğru kurdu , hamachısıde açık onun , giremiyor. SS BİLE ATTI server bakımda diyor onda
Lütfen Eksiğimi Bana Söyleyin, Bilen biri varsa, delikanlı gibide +Repini alır ,
OYUN AKAR:......

Ve Şimdi Tekrar Serverimi Kurdum. Herşey Tam , Oyuna Npc Yükledim , Herşeyi tam profesyonel bir şekilde...
Yalnız Oyuna 1 Tek Ben Girebiliyorum? Packımı Yaptım Kendim kurdum packı ve girdim, Arkadaşıma verdim packi doğru kurdu , hamachısıde açık onun , giremiyor. SS BİLE ATTI server bakımda diyor onda
Lütfen Eksiğimi Bana Söyleyin, Bilen biri varsa, delikanlı gibide +Repini alır ,

OYUN AKAR:......


