mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

::::Hamachi Tecrübesi Olan Bakabilirmi? =)::::

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Viquality
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 291

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

:l04:Arkadaşlar; Öncelikle 1 Sene önce serverim vardı. Hamachi Topluluğunda Oynuyorduk.

Ve Şimdi Tekrar Serverimi Kurdum. Herşey Tam , Oyuna Npc Yükledim , Herşeyi tam profesyonel bir şekilde...

Yalnız Oyuna 1 Tek Ben Girebiliyorum? Packımı Yaptım Kendim kurdum packı ve girdim, Arkadaşıma verdim packi doğru kurdu , hamachısıde açık onun , giremiyor. SS BİLE ATTI server bakımda diyor onda

Lütfen Eksiğimi Bana Söyleyin, Bilen biri varsa, delikanlı gibide +Repini alır , ;)

OYUN AKAR:...... :rolleyes::rolleyes:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst