HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar..!
Burası tartışma bölümü veya aranızda açtığınız bir özel mesaj değil.Bir lonca açıldı.Tartışmasını yapacaksanız konuyu buraya açın.
Yok konunun sapmasını istiyorsanız kilitleyeceğim.Her konuda tartışma yaratmaya gerek yok.Nede olsa birbiriniz hakkındaki düşüncelerinizi herhangi bir mesajlaşma forumu veya programında belirtebilirsiniz.Burası Lonca Bölümü.. Tekrarlamayacağım.Ayrıca ahlak veya düzeninizi de koruyun.Arada Flood yapıp forumu kirletiyorsunuz.
Konu açarken bu konuya da dikkat edin lütfen:Tıkla.
Burası tartışma bölümü veya aranızda açtığınız bir özel mesaj değil.Bir lonca açıldı.Tartışmasını yapacaksanız konuyu buraya açın.
Yok konunun sapmasını istiyorsanız kilitleyeceğim.Her konuda tartışma yaratmaya gerek yok.Nede olsa birbiriniz hakkındaki düşüncelerinizi herhangi bir mesajlaşma forumu veya programında belirtebilirsiniz.Burası Lonca Bölümü.. Tekrarlamayacağım.Ayrıca ahlak veya düzeninizi de koruyun.Arada Flood yapıp forumu kirletiyorsunuz.
Konu açarken bu konuya da dikkat edin lütfen:Tıkla.
Arkadaşlar..!
Burası tartışma bölümü veya aranızda açtığınız bir özel mesaj değil.Bir lonca açıldı.Tartışmasını yapacaksanız konuyu buraya açın.
Yok konunun sapmasını istiyorsanız kilitleyeceğim.Her konuda tartışma yaratmaya gerek yok.Nede olsa birbiriniz hakkındaki düşüncelerinizi herhangi bir mesajlaşma forumu veya programında belirtebilirsiniz.Burası Lonca Bölümü.. Tekrarlamayacağım.Ayrıca ahlak veya düzeninizi de koruyun.Arada Flood yapıp forumu kirletiyorsunuz.
Konu açarken bu konuya da dikkat edin lütfen:Tıkla.
Zaten konuyu baştan sona okuduysan Konunun buraya uzamasını saglayan ilk Kişi Ozanos ' dur ...
Siz bize burda hizmet vermek icin burdasınız ama sizin o cok degerli deneme modunuz Bir Lonca açmışız herkes tebrik ederken o saçma sapan oyun icindeki diyaloglarımızı buraya yansıtıyor , Çifte standart yapıcagınzıa ilk önce konuyu okun derim ...
Benim yazdıklarımı tekrar okuduktan sonra bi kere daha düşün, sonra yaz. Bu bölümün ne olduğunu? Hatta MMOMT2 ile nasil bir alakasi olduğunu da düşün.
Bir yetkiliden şikayetciysen, saçma sapan d.mod diye aşalayamazsin, admin'e "admin"'e özel mesajla şikayet edersin.
Benim ne yazdıklaımı tekrar okuduysan, benim yetkilerimi ve sözlerimi yadsiyamayacağını anlamişsindir.
kilit.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K
