HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yok ya ben öyle 5 dakika boyunca bekledim yazmayınca huylandımda
.
İmza için yaptığım resim biraz kötü oldu. Yarın okuldan gelince daha güzelini yapmaya çalışacağım
.
Şimdilik böyle (26/10/2009 - 21:49) Yarın okuldan sonra daha güzelini yapmaya çalışacağım.
.İmza için yaptığım resim biraz kötü oldu. Yarın okuldan gelince daha güzelini yapmaya çalışacağım
.
Şimdilik böyle (26/10/2009 - 21:49) Yarın okuldan sonra daha güzelini yapmaya çalışacağım.
Bende düzgün bise cıkaramadım ortaya image ready hemen bise uydurdum öle cünkü pcyi cok acamıorum su zamanlar ama su 29 ekim domuz gribi tatili falan iyi oldu kafa yorarız 

Evet bir userbar yaptım
. Bunu umarım beğenirsin.
Buyur buda benim cartoon network çalışmam. Alıntı değildir.
. Bunu umarım beğenirsin.
Buyur buda benim cartoon network çalışmam. Alıntı değildir.
Beğenmene sevindim
. cskn192 abim sağolsun o öğretti bana photoshop u. İstediğin bir tür varsa yaparım. İstersen beni grafik çalışma grubuna felan koy ben avatar ve imza yapmayı severim
.
. cskn192 abim sağolsun o öğretti bana photoshop u. İstediğin bir tür varsa yaparım. İstersen beni grafik çalışma grubuna felan koy ben avatar ve imza yapmayı severim
.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 2K
