HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Kablosuz Ağ olarak Laptopumdan KO
ya Girdiğim Zaman en az 1 veya 2 Dakikada Bir Dc oluyorum.Veya Şöyle Ana Makinadan Giriyorum Sorun Yok Laptopu Açıp İnternete bağlandığım anda Aynı Sorun Ana makinada Oluyor Yardım Ederseniz Sevinirim ARKADAŞALR..Şimdiden Teşekkürler
ya Girdiğim Zaman en az 1 veya 2 Dakikada Bir Dc oluyorum.Veya Şöyle Ana Makinadan Giriyorum Sorun Yok Laptopu Açıp İnternete bağlandığım anda Aynı Sorun Ana makinada Oluyor Yardım Ederseniz Sevinirim ARKADAŞALR..Şimdiden Teşekkürler
Modem ayarları düzgün olmalı + Modem telefona bağlı olduğunda, telefonu açtımı net gidebilir. Bilgisayarınızın DNS ayarını şöyle yapın, ÜST: 8 8 8 8 ALT: 8 8 4 4 yapın. Sorununuz hala çözülmediyse eğer modeminizle oynanıyor demektir.
Modem ayarları düzgün olmalı + Modem telefona bağlı olduğunda, telefonu açtımı net gidebilir. Bilgisayarınızın DNS ayarını şöyle yapın, ÜST: 8 8 8 8 ALT: 8 8 4 4 yapın. Sorununuz hala çözülmediyse eğer modeminizle oynanıyor demektir.
Katılıyorum aynı zamanda başka bir modem dene modemin wireless'inde sıkıntı olabilir
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 720
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 3K
