xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Virtual,WmWare hepsi çöpe :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TheCyborg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 699

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar öncelikle merhaba...
virtual,wmware fln hepsini çöpe atın :D
artık VirtualBox zamanı :D
lagsız sw kurmak için ideal.
50gb ram bile verebilirsiniz hemde siz etkilenmeden :D
süper birşey değilmi :D

1TB versek 1000 i geçen oyuncu dolar sw .D
ama cok fazla olmasn cok oyuncu oldugunda;
düsünün ki hacker gelmis swyi azraille dolduruo :D

ama mesela toplam 750 kişi var 250mavi bayrak,250 sarı bayrak,250 de kırmızı bayrak olursa hiç birşey olmaz :D

link vermiyorum yine google dan arayın bulursunuz :D
atalarımız ne demiş :D
Arayan Bulur,İnleyen Ölür :m08: :m08: :m08:

arayın bulamazsanız söleyin :D
hadi iyi sw kurmalar.
kullanımını bende çok bilmiyorum uzmanı olan varsa lütfen yardm :D
yardm için:
ibo_egos@hotmail.com
ekleyin :D
tabi virtualbox la sw kurmayı bilen biri varsa eklesin :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst