HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar öncelikle merhaba...
virtual,wmware fln hepsini çöpe atın
artık VirtualBox zamanı
lagsız sw kurmak için ideal.
50gb ram bile verebilirsiniz hemde siz etkilenmeden
süper birşey değilmi
1TB versek 1000 i geçen oyuncu dolar sw .D
ama cok fazla olmasn cok oyuncu oldugunda;
düsünün ki hacker gelmis swyi azraille dolduruo
ama mesela toplam 750 kişi var 250mavi bayrak,250 sarı bayrak,250 de kırmızı bayrak olursa hiç birşey olmaz
link vermiyorum yine google dan arayın bulursunuz
atalarımız ne demiş
Arayan Bulur,İnleyen Ölür :m08: :m08: :m08:
arayın bulamazsanız söleyin
hadi iyi sw kurmalar.
kullanımını bende çok bilmiyorum uzmanı olan varsa lütfen yardm
yardm için:
ibo_egos@hotmail.com
ekleyin
tabi virtualbox la sw kurmayı bilen biri varsa eklesin
virtual,wmware fln hepsini çöpe atın

artık VirtualBox zamanı

lagsız sw kurmak için ideal.
50gb ram bile verebilirsiniz hemde siz etkilenmeden

süper birşey değilmi

1TB versek 1000 i geçen oyuncu dolar sw .D
ama cok fazla olmasn cok oyuncu oldugunda;
düsünün ki hacker gelmis swyi azraille dolduruo

ama mesela toplam 750 kişi var 250mavi bayrak,250 sarı bayrak,250 de kırmızı bayrak olursa hiç birşey olmaz

link vermiyorum yine google dan arayın bulursunuz

atalarımız ne demiş

Arayan Bulur,İnleyen Ölür :m08: :m08: :m08:
arayın bulamazsanız söleyin

hadi iyi sw kurmalar.
kullanımını bende çok bilmiyorum uzmanı olan varsa lütfen yardm

yardm için:
ibo_egos@hotmail.com
ekleyin

tabi virtualbox la sw kurmayı bilen biri varsa eklesin

