kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hile Kullnama Devrimi Bitti..!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan malhatun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 805
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Artık Hile Kulnnama Devrimi BİTTİ...! Crossfire sitesinden yapılan açıklmayama göre ''Bundan sonra oyun için herhangi bir kullanacıymış gibi adminler veye oyun kontrolcüleri oyuna dahil olacaklarmış.''

Anlamayanlar için açıklaması şu bundan sonra oyuna adminler gircek
Sanki bi oyuncuymuş gibi oynayip hie kullananalari tespit edecekmis
oyun bitisinde oyunu save yapıp direk admin hesabıyla reporlayip cezasinide kendi kesecekmiş.

şahsen ben dün 7 günlük ''Block'' aldim sebebide ghost mode da hile yapmamdi ceza verende oyun içinde gezen bi admin.


Eeeee bundan sonra hile kullanmiycakmiyiz ?

- Admin direk block veya bann cezasi vermiyor oyun içinde sizi uyariyor
Örneğin:

HaTaSz_CooL close your hack , i wll report you, you are hacker gibi

Bu uyarilara kulak verirde hileyi kapatir veya oyundan hemen ayrilirsaniz cezadan kurtulabilirsiniz.

İyi oyunlar..:l04:
 
3.5 - 4 senedir crossfire oynuyorum .. 1 adet hesabım banlandı .

Rütbesi : Major ve alttan 3 kutu dolu + toplam 120 k zp alinmis hesapti .

Suanki hesabim Staff Sergant Master ve Sergant Master denilebilir ..

Rutbe resmi :
BigClass_25.jpg


Yani oyunu bilen birisi , oyunda hilesiz uzun sureler oynamis birisi ;

Cokta fazla takmaz bu olaylari :) Sahsen iyi birsey bu .. Yani dusunsenize karsinizdakinde hack var ve siz sinir oluyorsunuz .. Bunlarin hepsini oyuncularin yani bizlerin iyiligi icin yapiyorlar :) Onlara icimizden kufredecegimize empati kurup tesekkur etmeliyiz ..

Not : Bazi arkadaslar tepki verebilir .. Fakat dogruya dogru . Zaten anlattigim gibi uzun sure hilesiz ve gercekten iyi oynadigini dusunenler cokta takmaz diye dusunuyorum .. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst