HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Artık Hile Kulnnama Devrimi BİTTİ...! Crossfire sitesinden yapılan açıklmayama göre ''Bundan sonra oyun için herhangi bir kullanacıymış gibi adminler veye oyun kontrolcüleri oyuna dahil olacaklarmış.''
Anlamayanlar için açıklaması şu bundan sonra oyuna adminler gircek
Sanki bi oyuncuymuş gibi oynayip hie kullananalari tespit edecekmis
oyun bitisinde oyunu save yapıp direk admin hesabıyla reporlayip cezasinide kendi kesecekmiş.
şahsen ben dün 7 günlük ''Block'' aldim sebebide ghost mode da hile yapmamdi ceza verende oyun içinde gezen bi admin.
Eeeee bundan sonra hile kullanmiycakmiyiz ?
- Admin direk block veya bann cezasi vermiyor oyun içinde sizi uyariyor
Örneğin:
HaTaSz_CooL close your hack , i wll report you, you are hacker gibi
Bu uyarilara kulak verirde hileyi kapatir veya oyundan hemen ayrilirsaniz cezadan kurtulabilirsiniz.
İyi oyunlar..:l04:
Anlamayanlar için açıklaması şu bundan sonra oyuna adminler gircek
Sanki bi oyuncuymuş gibi oynayip hie kullananalari tespit edecekmis
oyun bitisinde oyunu save yapıp direk admin hesabıyla reporlayip cezasinide kendi kesecekmiş.
şahsen ben dün 7 günlük ''Block'' aldim sebebide ghost mode da hile yapmamdi ceza verende oyun içinde gezen bi admin.
Eeeee bundan sonra hile kullanmiycakmiyiz ?
- Admin direk block veya bann cezasi vermiyor oyun içinde sizi uyariyor
Örneğin:
HaTaSz_CooL close your hack , i wll report you, you are hacker gibi
Bu uyarilara kulak verirde hileyi kapatir veya oyundan hemen ayrilirsaniz cezadan kurtulabilirsiniz.
İyi oyunlar..:l04:
3.5 - 4 senedir crossfire oynuyorum .. 1 adet hesabım banlandı .
Rütbesi : Major ve alttan 3 kutu dolu + toplam 120 k zp alinmis hesapti .
Suanki hesabim Staff Sergant Master ve Sergant Master denilebilir ..
Rutbe resmi :
Yani oyunu bilen birisi , oyunda hilesiz uzun sureler oynamis birisi ;
Cokta fazla takmaz bu olaylari
Sahsen iyi birsey bu .. Yani dusunsenize karsinizdakinde hack var ve siz sinir oluyorsunuz .. Bunlarin hepsini oyuncularin yani bizlerin iyiligi icin yapiyorlar
Onlara icimizden kufredecegimize empati kurup tesekkur etmeliyiz ..
Not : Bazi arkadaslar tepki verebilir .. Fakat dogruya dogru . Zaten anlattigim gibi uzun sure hilesiz ve gercekten iyi oynadigini dusunenler cokta takmaz diye dusunuyorum ..
Rütbesi : Major ve alttan 3 kutu dolu + toplam 120 k zp alinmis hesapti .
Suanki hesabim Staff Sergant Master ve Sergant Master denilebilir ..
Rutbe resmi :
Yani oyunu bilen birisi , oyunda hilesiz uzun sureler oynamis birisi ;
Cokta fazla takmaz bu olaylari
Sahsen iyi birsey bu .. Yani dusunsenize karsinizdakinde hack var ve siz sinir oluyorsunuz .. Bunlarin hepsini oyuncularin yani bizlerin iyiligi icin yapiyorlar
Onlara icimizden kufredecegimize empati kurup tesekkur etmeliyiz ..Not : Bazi arkadaslar tepki verebilir .. Fakat dogruya dogru . Zaten anlattigim gibi uzun sure hilesiz ve gercekten iyi oynadigini dusunenler cokta takmaz diye dusunuyorum ..

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 67
- Sabit
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 745
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 585

ben hacksiz naparım