HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Madem Herkez Herkezi Eziyor ! Bizde O Siz Hooke Apache Bmw 3 ünü BenLe Marasa Aldık Ama Hic SS Falan Koymadık Biz Saygımızdan OutLawZLa Ustalar Savaşının Sonucunu Koymadık Bundan Sonra Herkez Haddini Bilecek !
|xßyReßeLAnGeLx|;3267468' Alıntı:Madem Herkez Herkezi Eziyor ! Bizde O Siz Hooke Apache Bmw 3 ünü BenLe Marasa Aldık Ama Hic SS Falan Koymadık Biz Saygımızdan OutLawZLa Ustalar Savaşının Sonucunu Koymadık Bundan Sonra Herkez Haddini Bilecek !
aynen kardeşim haklısın .
lonca savaşlarında kişi sınırlaması diye bir şey olsaydı dediğimgibi oyunun temelinde olurdu kim varsa dalar strateji oyunu misali 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 370
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 655
