berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Kaval Röportaj

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan serhatt123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 325

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

WWE'den geçtiğimiz aylarda şok bir şekilde ayrılan Kaval ( Low Ki ) Slam Wrestling ile bir röportaj yaptı. İşte o röportaj;

-'' WWE'den ayrılmak için ben izin istedim. Hem WWE hem ben ortak bir karar aldık. Artık ortak çalışamayacağımızı anladık. Onların benim için hiçbir planı yoktu ve ben vücudumu ve zamanımı onlar için harcamaktansa gitmeye karar verdim. WWE büyük bir politik oyun gibi ve ben bunu organizasyona katılmadan önce biliyordum. Eğer siz bu politik oyunda ne yapmanız gerektiğini bilirseniz, başarı sizi bulur ve istediğiniz bir rol alabilirsiniz. Ben politikacı değilim. Ben bu tip politik oyunları hele iş can acıtıcı iken oynamanın pekte akıl işi olmadığını düşünüyorum.WWE'deki kişiler yeteneklerini yansıtamadıklarında dikkatli olmalılar. Orada sadece bir kişi kararları veriyor. Evet yada hayır diyor ve böylece olayın akıbetinin ne olacağı açıklanıyor. Onun ismini vermeyeceğim. Organizasyonun kendi görüşü var ve kimin yıldız olup olmayacağına karar veriyorlar. Siz eğer yıldız olacaksanız onların istediği kadar yetenekli olmalısınız. Eğer bu yeteneğe sahip değilseniz, push almanız beklediğinizden çok daha geç olabiliyor. Bana göre, onlar hep büyük adamların peşinden koştular. Bana veya şuanda hiç öne çıkamayan birine biraz daha arka çıksalardı, sonuç çok daha farklı olabilirdi. NXT'ye katıldığımda ustalarım LayCool idi. Ben insanların bunu bir saçmalık olarak düşündüğünü biliyordum ancak bence bu harika bir tecrübe idi. Bana tüm kişisel özelliklerini yansıttılar. Ben NXT'ye çıktım ve orada bir rekabet olduğunu gördüm. Yapabileceğimin en iyisini yaptım. Bu iki kadın gerçekten harikaydı. Beni en zor anlarımda rahatlattılar. Böylece daha büyük bir savaşçı oldum. Eğlendirmekle, savaşmayı dengeledim. Bence onların kişisel özellikleri harika, beraber çalışırken beni hep güldürdüler. ''
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst