xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Hadi Nihat Doğan Replikleri Yazalım :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ßyMesMes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 823

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Mesela ben başliyim :D

Geçen gün ALLAH sizi inandırsın İngiltere'ye gittim adamlar aşmış. Çöpcü bile İngilizce konuşuyordu :eek:
 
168016_190002941023907_172394289451439_612173_7555015_s.jpg

Nihat Doğan Olmak, ateist toplantısına dalıp 'Allahınız yok mu laaan' diye bagırıp kaçmaktır. :)
 
Son düzenleme:
167947_190003111023890_172394289451439_612174_4951683_s.jpg

"Nihat Doğan Olmak:" 100 basamaklı merdivenin 99 unu çıkınca yoruldum deyip geri inmektir ! ♥ :D
 
Son düzenleme:
Gözlerim o kadar iyi görüyor ki,160.000 km uzaklıktaki Güneş'i bile görebiliyorum.:D

Bir de şu var pek ''efsane'' değil ama nihat reyizin ağzından çıkma bir söz..

Benim köpeğim avrupalı köpekten farklı havlıyor :D :D :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst