mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Lonca arayanlar .. Bana yazsin

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nfc46
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

Bu loncaya katlmak isteyenler?lonca adı WarrioRxTeam seviye 8

  • Mükemmel bi lonca katılmak isterim!!

  • fena deil_ama Loncaya katılmak isterim%

  • BElki İSterim ama benim loncadan kotu diyenler!

  • Rezalet Diyenler!


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ben 42 lvlim loncakurdum yeni girmek isteyenler istiklal mavi bayrakta olmalı herkesi kabul ederim Ama yatırım yapın mutlaka ben lonca seviyesi 6 veya 7 olcak yan char olan yan charla yatırım yapsın hep en cok yatırım yapana ilk Kaplan +9 atcam,m atarım veya kasacm yakan yoq zaten 42 lvlim 43 olcaktım yüzde 97.45 oldu hepsini loncaya verdim lonca arayanlar hemen bana sölesin atım seviyesi 10 zırhlanmak üzere benim yan char ban yedi 69 lvl di tekrar söylüyorum dediğim gibi yan charınızı 20 veya25 yapın tecrübe yi 90lara getirim ve o yan charla hep yatırım yapın ben o yan charınızı da loncaya alırım lonca seviyesi artar yatırım yapanları söz veririyorum atmıcam ama üzerinizde +9 istemler olursa iyi olur Gby li+9 bir 2 tane ninja gerek Ama gby +7 veya9 olması grek 20 ile 40 lvl arası loncaya girebilirsiniz siz benim loncatya girmek isterseniz karakterinizin adınızı yazınız ben size pm atarım veya siz bana atarsızınız..... Bunu yazmak için çok uğrastım + rep verenler ayrıcalık vercemM....+++REEPPPisterim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst