berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Oyunu 3D oynama...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan _tusunami_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 832

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar şimdi size FIFA 11'i 3D oynamayı anlatıcam...

Öncelikle "Tridef 3D" programını indiriyoruz.

Aşağıdaki Adımları Teker Teker Yapıyoruz..

1.Programı Açıyoruz ve Aşağıdaki Resimde Bulunan Menüye Geliyoruz..Bu menüden "3D Oyunlar Oynayın."a tıklıyoruz..



1adm.jpg


2.
2adm.jpg


3.
3adm.jpg


4.
4adm.jpg

Orjinal Kaynak: TurkceSpiker.Com - Forum

5.
5adm.jpg


6.
6adm.jpg


Oyundan SS:



00012dr.jpg




Not: Kırmızı/Cyan..Yani Kırmızı/Mavi gözlük gerektirir...

Not 2: Oyuna ilk girildiğinde çıkanlar 2D görüntülerdir...Sadece arena modda ve maç içinde görüntü 3D olur..Ki zaten bizim amacımız bu
laugh.gif


Not 3: Kullanmanız gereken gözlükte sağ gözünüze mavi,sol gözünüze ise kırmızı renkli cam gelmesi gerekmektedir..

Not 4: Oyunlarda KASMA yaratmaz...

images


231557685ck.jpg
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst