mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

PIXresizer programı kurumu ve resim küçültme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lEankal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İlk önce programı indircez bunun için internete PİXresizer indir yazıyoruz.:)

pixresizeranlatm1.jpg


Sonra ise TAM indirden dosyayı download ediyoruz.Sonra programı indire basıyoruz.

pxresizeranlatm2.jpg


Sonra yükleme hemen başlasın diye indirmek için tıklayın diye bir buton var ona tıklıyoruz.

pxresizeranlatm3.jpg


Bunları yapmanın kısa yolu için Edit /// By DropSing butonuna tıklayın
:rolleyes::rolleyes:
Program yüklendikten sonra WinRaR dosyasını açıyoruz ve ordaki PIXresizer klasörüne tıklıyoruz.

pxresizeranlatm4.jpg


Sonrasında setup exe dosyasına tıklıyoruz.

pixresizeranlatm5.jpg


6. Adımda I accept agreementi işaretliyoruz.

pxresizeranlatm6.jpg


Yükliyeceğimiz programın klasörünü program files olarak seçiyoruz ama bu otomatikman seçilidir :).

pxresizeranlatm7.jpg


8. bölümde program yüklenir.

pxresizeranlatm8.jpg


Programı açıyoruz ben gerekli bilgileri yazdım resimde gördüğünüz gibi.

pxresizeranlatm9.jpg


Şimdi ise resmin boyutunu ayarlıyoruz resimde gösterdim ve buna save picture diyoruz sonrasında ise kaydediyoruz kaydettiğimizde resmin eski boyutu ve yeni boyutunun resimleri kalır.:D

pxresizeranlatm10.jpg


Ve son olarakta resmin değiştirilmiş boyutu :):)

pixresizeranlatm11.jpg


Umarım işimize yarar
Alıntı değildir!!!
Bu program gifleri küçültmez
Bu program sayesinde lonca logolarını kolay bir şekilde 16x12 yaparsınız.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Teşekkürler İzninizle Ufak ayrıntı Paylaşmak İstiyorum;Photoscape programında Resimleri Düzenleyici Bölümünden İmzaya girecek Şekilde boyutlandırabilirsiniz.Yapamayanlar Bana özel mesaj atabilirler.Paylaşım İçin Sağol:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst