berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Bodruma Gidiyoruz (:

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Fear-55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 314

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Selam Arkadaşlar

Ben Kardeşim ve Arkadaşlarımla Yolculuga Cıkıyom (:

Tripcolik-TR'İle Bu 15'Tatilde Bodruma Gidiyoruz (:

Bodrumun Havası Güzel Diyorlar Bakalım Güzelmi

Birde Oranın Hatunları Çok Güzelmiş İnşallah Öyledir (:

Ben Walla Bu 15'Tatilde Tatilin Tadını Çıkaracagım Cebimde Toplu

Biriktirdiğim Param Var Bu Parayla Bodrumda Arkadaşlarda

Kalıcağım Kısaca Tatilin Suyunu Çıkarana Kadar Kalıcam Orada (:

Mubarek Gün Cuma'Günü Yolculuğa Çıkıyoruz Yarın Öylen

Saat 15:00'Yani Saat Öğlen 3'de Yolculuğa Çıkmış Bulunacagız

Hepinizi Kalpden Sewiyorum Canım Dostlarım Dostlarım Derken

Forumdaki Herkeze Kasdettim Darılmayın Hemen (:

Hepiniz Allaha Emanet Olun Sewgilerim Sizlerle Hepinizi Çok

Sewiyorum Allaha Emanet Olun İnşallah Arkamdan Kötü Laf

Etmessiniz Bazı Küsdüklerim Var Onlardan Özür Diliyorum

Tatile Giderken Küskün Dostlarımla Gitmek İsdemiyorum

Küsdügüm Tüm Dostlarımı Sewiyorum Herkezi Çok Sewiyorum

Kendinize İyi Bakın Bu Güzelim Forumda 15'Tatilde Bol Bol

Girin Güzelim Forumumuz Turkmmo'ya Ben Hedefime

Ulaşamadım İnşallah Sizler Ulaşırsınız Allaha Emanet Olun (:



A.e.o By Fear-55 Kendinize İyi Bakın Allaha Emanet Olun...

15'Gün Foruma Ara Veriyorum Kendinize İyi Bakın Hepinizi

Çok Sewiyorum Allaha Emanet Olun Arkadaşlar ßyé:l04:
 
Son düzenleme:
Gece gece açmışsın konuyu :m08: sakın orada bilgisayar falan oynama bence tatilin tadını çıkar dönüncede bilgisayarın acısını çıkarırsın... :D

Heyr-e garşı :)
 
Sağol Okadar Saf Deqilim O Güzelim Yerde En Çok Club'de Takılırım Veya Bar'da =) Veyahut Arkilerle Club'kiralar Hatunlarla Eyleniriz =D
 
=) Ben sadece Napcamı Söyledim =D Hacı Ben Bi Gitmeden Önce Karate Kid İzliyim Kardeşim Israr Ediyo gel izleyek diye açmış beni bekliyo :D başlattmadı daha xD ben kaçar :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst