HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam Arkadaşlar
Ben Kardeşim ve Arkadaşlarımla Yolculuga Cıkıyom
Tripcolik-TR'İle Bu 15'Tatilde Bodruma Gidiyoruz
Bodrumun Havası Güzel Diyorlar Bakalım Güzelmi
Birde Oranın Hatunları Çok Güzelmiş İnşallah Öyledir
Ben Walla Bu 15'Tatilde Tatilin Tadını Çıkaracagım Cebimde Toplu
Biriktirdiğim Param Var Bu Parayla Bodrumda Arkadaşlarda
Kalıcağım Kısaca Tatilin Suyunu Çıkarana Kadar Kalıcam Orada
Mubarek Gün Cuma'Günü Yolculuğa Çıkıyoruz Yarın Öylen
Saat 15:00'Yani Saat Öğlen 3'de Yolculuğa Çıkmış Bulunacagız
Hepinizi Kalpden Sewiyorum Canım Dostlarım Dostlarım Derken
Forumdaki Herkeze Kasdettim Darılmayın Hemen
Hepiniz Allaha Emanet Olun Sewgilerim Sizlerle Hepinizi Çok
Sewiyorum Allaha Emanet Olun İnşallah Arkamdan Kötü Laf
Etmessiniz Bazı Küsdüklerim Var Onlardan Özür Diliyorum
Tatile Giderken Küskün Dostlarımla Gitmek İsdemiyorum
Küsdügüm Tüm Dostlarımı Sewiyorum Herkezi Çok Sewiyorum
Kendinize İyi Bakın Bu Güzelim Forumda 15'Tatilde Bol Bol
Girin Güzelim Forumumuz Turkmmo'ya Ben Hedefime
Ulaşamadım İnşallah Sizler Ulaşırsınız Allaha Emanet Olun
A.e.o By Fear-55 Kendinize İyi Bakın Allaha Emanet Olun...
15'Gün Foruma Ara Veriyorum Kendinize İyi Bakın Hepinizi
Çok Sewiyorum Allaha Emanet Olun Arkadaşlar ßyé:l04:
Ben Kardeşim ve Arkadaşlarımla Yolculuga Cıkıyom

Tripcolik-TR'İle Bu 15'Tatilde Bodruma Gidiyoruz

Bodrumun Havası Güzel Diyorlar Bakalım Güzelmi
Birde Oranın Hatunları Çok Güzelmiş İnşallah Öyledir

Ben Walla Bu 15'Tatilde Tatilin Tadını Çıkaracagım Cebimde Toplu
Biriktirdiğim Param Var Bu Parayla Bodrumda Arkadaşlarda
Kalıcağım Kısaca Tatilin Suyunu Çıkarana Kadar Kalıcam Orada

Mubarek Gün Cuma'Günü Yolculuğa Çıkıyoruz Yarın Öylen
Saat 15:00'Yani Saat Öğlen 3'de Yolculuğa Çıkmış Bulunacagız
Hepinizi Kalpden Sewiyorum Canım Dostlarım Dostlarım Derken
Forumdaki Herkeze Kasdettim Darılmayın Hemen

Hepiniz Allaha Emanet Olun Sewgilerim Sizlerle Hepinizi Çok
Sewiyorum Allaha Emanet Olun İnşallah Arkamdan Kötü Laf
Etmessiniz Bazı Küsdüklerim Var Onlardan Özür Diliyorum
Tatile Giderken Küskün Dostlarımla Gitmek İsdemiyorum
Küsdügüm Tüm Dostlarımı Sewiyorum Herkezi Çok Sewiyorum
Kendinize İyi Bakın Bu Güzelim Forumda 15'Tatilde Bol Bol
Girin Güzelim Forumumuz Turkmmo'ya Ben Hedefime
Ulaşamadım İnşallah Sizler Ulaşırsınız Allaha Emanet Olun

A.e.o By Fear-55 Kendinize İyi Bakın Allaha Emanet Olun...
15'Gün Foruma Ara Veriyorum Kendinize İyi Bakın Hepinizi
Çok Sewiyorum Allaha Emanet Olun Arkadaşlar ßyé:l04:
Son düzenleme:
Gece gece açmışsın konuyu :m08: sakın orada bilgisayar falan oynama bence tatilin tadını çıkar dönüncede bilgisayarın acısını çıkarırsın... 
Heyr-e garşı

Heyr-e garşı

Sağol Okadar Saf Deqilim O Güzelim Yerde En Çok Club'de Takılırım Veya Bar'da =) Veyahut Arkilerle Club'kiralar Hatunlarla Eyleniriz =D
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 97
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 444
