HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar.
Ben hamachi server kurdum
Hamachi serverde Client kullanmak mümkün müdür?
Eğer mümkünse nasıl yapıldığını söyler misiniz?
Ben hamachi server kurdum
Hamachi serverde Client kullanmak mümkün müdür?
Eğer mümkünse nasıl yapıldığını söyler misiniz?
