HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar beni uzun süredir görmediniz.Dönüyorum ve bu kez Counter Strike 1.6 Clan Serverimle:m08:
Evet Arkadaşlar Serveri Bugün Kurdum Zor Olmamasina Ramen Benim Sa..kliğim sayesinde 2 günde anca kurdum:m08:
Evet Arkadaşlar Serverin İpsi : 78.171.24.168
Dir Herkezi Beklerim Sxe Yoktur Burdan Gelenler Nicklerini Söylerlerse Onlara Özel Bişey Yapabilirim.
Evet Arkadaşlar Serveri Bugün Kurdum Zor Olmamasina Ramen Benim Sa..kliğim sayesinde 2 günde anca kurdum:m08:Evet Arkadaşlar Serverin İpsi : 78.171.24.168
Dir Herkezi Beklerim Sxe Yoktur Burdan Gelenler Nicklerini Söylerlerse Onlara Özel Bişey Yapabilirim.
Hayırlı Olsun Kardeşim server 7/24 online ise gelirim sw hangi mod ?
Jailse Yandın Full İsyan Tabi Aralarda Ctyede Alırsan Tabi :l03::m08::m06::m26::f10::f22:
Jailse Yandın Full İsyan Tabi Aralarda Ctyede Alırsan Tabi :l03::m08::m06::m26::f10::f22:
Reklam kokan hareketler![]()
Ehehehe
bende biliyom :m08:Arkadaş Jail yoq 7-24 acik deil ama her gün açık gündüzler misal yakinda jail ve 7-24 olcak gelirsen admin fln yaparik :ka19:
Bu Arada Normal Oynuyoz Dust2 fln

Kardeş Msn Ekle İstersen Acıcagın Zaman Haber Verırsın Ha Bu arada jaıl olmasada ıyı olur
zaten hep jail jail bıktık yaw yaş 16 omrumuz jaillerde gecti desem yalan deıldır
)
Msn:
oguzhan_texas1907@hotmaiL.com
ekle ekle

zaten hep jail jail bıktık yaw yaş 16 omrumuz jaillerde gecti desem yalan deıldır
) Msn:
oguzhan_texas1907@hotmaiL.com
ekle ekle


- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 6K
