Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Aimbot yeni hali

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan leylak12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 110
  • Görüntüleme Görüntüleme 12K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yha bende xtrap verıyor ne yapabılırım solermısınız
 
Kardeş sen benimle kafamı buluyosun :f15: :ka10:, tamam bende skillz.dll diye birşey var , dediklerinide yapıyorum ama id şifre yazıp bekledikten sonra çift enter yapıom , HATA RAPORU GÖNDER - GÖNDERME çıkıyo , onu sağ alta indiriyorum , iki oyunun karşısında da FREE yerine ERROR : NO DOWNLOAD yazıyor :m15: Nasıl düzelteceğim bu ERROR : NO DOWNLOAD yazısını , biri açıklasın lütfen açıklayanı rep e boğcam :( :016:

KAFA MAFA BULMUYORUM FOTO ATİM İSTİYORSAN DUR ATIYIM GOR KAFAMI BULUYORUM GERCEGIMI SOYLUYORUM:D:D
FOTO1:
FOTO2:
FOTO3:
FOTO4:
TEKRAR ANLATIM
1.winwardakileri bir klasörün içine atin(CROSSFİRE YANINA ATMAYIN:D)
2.sonrada public crack tiklayin sonra karsiya bir resim gibi bir şey çıkacak hiç bir şey tiklamadan hemen Alt+4 basiyoruz :)
3.id pw istiyor ama orasını ata bilirsiniz mesela id:bilmemsen bilirmisin123 pw:nebilemarkadas diye ata bilirsiniz sonra duruyoruz
4.hemen 2 kez enter+enter basiyoruz ayni anda ordan onumuze Game Anarchy Scream Loader cikar ve altinda Combat Arms ve Crossfire çıkar
5.crossfire tıklarız sonrada hemen sagdaki STREAM yerine tiklariz yukarda please start crossfire çıkar ozmn demekki dogru yoldayız:)
6.evet bir bakmışınız altta Error hatası veriyor :D ona tıklayın ve karşınıza Failed To Login diye bir şey çıkar yani yanlış giriş yaptınız
7.sonra orda hemen sagda Error yazisinin sag tarafında çizgiye benzeyen bir şey var küçük bir şey dikdörtgene ben ziyor tikla 1 kere tekrar şifre ister sonra gene tıklayın o dikdört gene kçk olana kapanır yani oyuna artık gire bilirsiniz demek artık error hata filan veriyorsa çok üzgünüm bende hata yok bu hilede sadece xp de çalışıyor win7 de ise injector kullanımı var:)
8.oyuna girdinizde oto kafa nisan alma gibi şeyleri DELETE tuşuna basarak ingilizceniz iyi varsa bu işide çözersiniz:)))) bütün aim ayarları DELETE basarsaniz acilir 1 kere bastiginizda açılmıyorsa bir daha deneyin kesinlikle açılır arkadaşlar :) inanmıyorsanız bu fotoları nerden bulcammmmmmm:))))
+REP EKSİK ETMEYİN BİDE BREAT İNANMIYORSAN BUNLAR DAMI YALAN LTFEN BEN ASLA YALAN SOYLEMEM EĞER GENE OLMUYORSA MSN counter_strike_berkay@hotmail.com HEMEN EKLEYİN YARDIMCI OLURUM:) İYİ GÜNLER-EĞER ONLADA ULAŞAMIYORSANIZ FACEBOOK ADRESİM EVET İYİ GÜNLERR BEYLER VE BAYANLAR LEYLAK GENE BU PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM :ka19::ka19::ka19::ka19:ÇOK YARARI OLDU DEWAMINI BEKLERIM.
DOWLOAD:
:m08::m08::m08::cool::cool::m08::m08::m08:






+REP EKSİK ETMEYİN(TERAZİYE TİKLAYİN) YENİDEN GÖRÜŞMEK ÜZERE:):m08::ka19::cool:;):D:o:):rolleyes:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst