kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ruzgar.Net.Tr Yoneticilerine

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan karmak22
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
neif35 benimde rüzgar tek.sw var keşke hiç girmeseydin çok ilgisizler bu ara en çok yay bilişim tutuluyor ben rüzgar tek. kapatıp yay bilişimden açtırcam bide her istediğini yapıyorlar yay bilişimdekilerturkmmo
Kaynak :

RuzgarTenkoloji Ben Gayet Memnunum Neden Acaba.
Süper İlgi Ve Destek Veriorlar O İşte Senin Bir Hatan Var..

karmak22 2 GÜNDÜR SERVERİM KURULACAK İNŞ HİCBİR BİLGİLENDİRME HİÇ BİŞEY YOK SİTEYE KACTANE TİCKET ATTIM CVP YOK SERVERİM HAKKINDA BİLGİ RİCA EDİYORUM.....[eyup_1996@hotmail.com]
Arkadaşım Serverin Hazırmış MSN Ni İyi Cene Bi Karıştır..
Ayrıca Sen Konuyu Acala Daha 1 Gün 2 Gün Den Bahsediyorsun:)
 
RÜzgar Teknolojiden Game server 1.5 Gb ram li metin2 paketi almak için 26 şubat saat 12:45 de parayı yatırdım geldim msn de söyledim ve tamm dediler, mail geldi işleminiz başlatılmaktadır diye. ve bugün 1 Mart hala serverim teslim edilmedi hergün 4-5 kere arıyorum çoğunda telefon kapalı çıkıyor. açık oldunda is hazırlıyorum 1-2 saate hazırlarım dedi. bende saolun teşekkürler Samet bey dedim. Ama bi türlü sw hazır olmadı galiba bi aksilik çıktı.. napalım bekliyoruz. onların işide zor. hak vermek lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst