mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

WallHack / Vista

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MaxUS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 138
  • Görüntüleme Görüntüleme 15K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
benim sorunum. injektor çalışıyor ama onaykutusu çıkmıyor. onay kutusu çıkmayınca hack aktif olmuyor. başka bilgisayarda xp açılıyor ve kullanılıyor.bunun nedeni ne olabilir. yardımcı olursanız sevinirim.
 
evet xp. diğer xp bilgisayarda aktif oluyor. ama benim xpde aktif olmuyor. kutucuk çıkmıyor. acaba bilgisayarda pencere açılmasını engelleyen bir şeymi var. yardımcı olursanız sevinirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst