HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yorumları okudum öncelikle loncamıza tebrikler.D
Ama biz konu açmıcaktık. Buzahirr orda "hadi konu açın hadi yendiniz ss alın" diye kendini paraladı. Bunu sizin lonca yapmıştı biz değil. Bizde bunun üzerine Emre ye ısrar ettik açması için. Sen veya brian herşeyden haberdar olcak değilsiniz ya. Olayı ciddiye aldılar sizinkiler.
Bu savaşta bizimkiler iki güldü. sansürlü küfür filan da yoktu.
Önceki yendiğiniz savaşta ne oldu peki ben sana söyliyeyim.
Biri savaş esnasında hakaret etti, biri tehdit etti, alay etmekten bahsetmiyorum bile. Bu savaşda aynı şeyi yapcaklarından da emindim. Fakat durum öyle değildi biz ağırlığımızı koyduk. Bırakın da iki laf çarpsın bizimkiler de. Hakları var.
Ama nedense suçlu görünen biz olduk. Buzahirrr in bu savaşta yaptıklarını unutmıyacagım .) Sindiremedi olayı alay etmeye çalıştı kendince. Ortalık böyle sebeplerden kızışır.
Ama biz konu açmıcaktık. Buzahirr orda "hadi konu açın hadi yendiniz ss alın" diye kendini paraladı. Bunu sizin lonca yapmıştı biz değil. Bizde bunun üzerine Emre ye ısrar ettik açması için. Sen veya brian herşeyden haberdar olcak değilsiniz ya. Olayı ciddiye aldılar sizinkiler.
Bu savaşta bizimkiler iki güldü. sansürlü küfür filan da yoktu.
Önceki yendiğiniz savaşta ne oldu peki ben sana söyliyeyim.
Biri savaş esnasında hakaret etti, biri tehdit etti, alay etmekten bahsetmiyorum bile. Bu savaşda aynı şeyi yapcaklarından da emindim. Fakat durum öyle değildi biz ağırlığımızı koyduk. Bırakın da iki laf çarpsın bizimkiler de. Hakları var.
Ama nedense suçlu görünen biz olduk. Buzahirrr in bu savaşta yaptıklarını unutmıyacagım .) Sindiremedi olayı alay etmeye çalıştı kendince. Ortalık böyle sebeplerden kızışır.
ben meydan bize kalsın diye herhangibir yorum yapmadım madem loncamda benim fikirlerimi önemli görüyorsun bunuda bil.Ben sana oyundada açıklamasını yaptım oyunun engellediği sansürler işleme alınmıyor kasti ve anlaşılır küfür varsa buyur koy banlansın eden kişiler.PVP olayına gelince sizdende kurallara uymayan vardı bizdende.Beyaz bayrak yüzük vb gibi hakaretler edilmiş olabilir ama anka zamanınıda unutmayalım güneş. Dalga geçmeleri vb şeyleri. Her 2 tarafında suçu var ben bunu belirttim bu kavga genel değil kişisel olarak ve bunun hiç bir türlü çözülmeyeceginde belirttim. Kendiniz için umarım en dogrusunu yapmışsınızdır.Her şeyden önce bu kadar anlayışlı oldugunuz için teşekkür ediyorum.Tebrikler. Daha farklı sonuçlar çıkmasını isterdim. iyi oyunlar
Ben öyle bi yorum yaptigini iddaa etmedim.Meydan konusu kendi lafimdir.Yani artik kendinize daha baska loncalar bulursunuz anlamadinda dedim.Sansürler isleme alinmiyor evet ama sen en azindan uyarabilirdin.Sansür islem görmüyor diye biz size etttikmi ? neden etmedik sence cünkü ortam gerilmesin istedik.size yapalan haksizliklarda vardi bizede.Biz size yapilan haksizliklari anladik ama siz bize yapilanlari anlamadiniz cünkü rekabet kör etti herkezi.En basinda yanlis yaptik.Bizi awasome gercekten bezdirdi.Beni ve murati gercekten yordu.Ama sansür islem görmüyor diyede kendime küfür ettiremem.Sansürlü küfürler hep savasta ediliyor.Küfür yememek icinde yapmam o savasi olur biter.Bozduk ve kurtulduk küfürden

Öncelikle Bütün aWeSoMe'yi Tebrik Ediyorum..
(Helal Nan
)
Fakat Yorumlarda Bir şey Dikkatimi Çekti.
Kendinize Başka Rakip Bulun Demişsiniz.
Ben aWeSoMe yi Tanıdıgım Kadarıyla ANKA'dan Beri...
Epeyi Uzun Bir Süredir Rakibi Yoktu
Yani Eşit Şartlar Oldugu Sürece. .
Bu Yüzden Pek Şaşırmadım !.
Tekrar Tebrikler
(Helal Nan
)Fakat Yorumlarda Bir şey Dikkatimi Çekti.
Kendinize Başka Rakip Bulun Demişsiniz.
Ben aWeSoMe yi Tanıdıgım Kadarıyla ANKA'dan Beri...
Epeyi Uzun Bir Süredir Rakibi Yoktu

Yani Eşit Şartlar Oldugu Sürece. .

Bu Yüzden Pek Şaşırmadım !.
Tekrar Tebrikler

Öncelikle Bütün aWeSoMe'yi Tebrik Ediyorum..(Helal Nan
)
Fakat Yorumlarda Bir şey Dikkatimi Çekti.
Kendinize Başka Rakip Bulun Demişsiniz.
Ben aWeSoMe yi Tanıdıgım Kadarıyla ANKA'dan Beri...
Epeyi Uzun Bir Süredir Rakibi Yoktu
Yani Eşit Şartlar Oldugu Sürece. .
Bu Yüzden Pek Şaşırmadım !.
Tekrar Tebrikler![]()
Eyv kardesim

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 366
- Kilitli
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 161
