HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ARKDAŞLAR SANIYORUMKİ 175you TURKLERE KAPANDI.MOZİLLA FİREFOXDAN GIRMEYE ÇALIŞIYORUM DEDİĞİ BU..
Bağlanma girişimi başarısız
Açmak istediğiniz site çalışıyor görünmesine rağmen tarayıcı bu siteyle bağlantı kurmayı başaramadı.
* Site geçici olarak açılamıyor olabilir. Daha sonra yeniden deneyin.
* Diğer sayfaları da açamıyor olabilirsiniz. Öyleyse bilgisayarınızın ağ bağlantısının durumuna gözatın.
* Bilgisayarınız ya da ağınız güvenlik duvarıyla çevrili olabilir. Düzgün yapılmayan ayarlar internete erişmenizi engeller.
1.SEBEPTEN DOLAYI AÇILMIYOR DİYE TAHMIN EDIYORUM..VE TURK IPLERINE KAPANDIGINIDA BURDAN ANLIYORUM..
İNŞ YANILIYORUMDUR...VE AÇILIR...
AMA YİNEDE HEPİNİZE YENİ BİR PVP ARAMAYA BAŞLAYIN DERİM::ka19:
Bağlanma girişimi başarısız
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
sunucusuyla bağlantı sağlanamıyor.Açmak istediğiniz site çalışıyor görünmesine rağmen tarayıcı bu siteyle bağlantı kurmayı başaramadı.
* Site geçici olarak açılamıyor olabilir. Daha sonra yeniden deneyin.
* Diğer sayfaları da açamıyor olabilirsiniz. Öyleyse bilgisayarınızın ağ bağlantısının durumuna gözatın.
* Bilgisayarınız ya da ağınız güvenlik duvarıyla çevrili olabilir. Düzgün yapılmayan ayarlar internete erişmenizi engeller.
1.SEBEPTEN DOLAYI AÇILMIYOR DİYE TAHMIN EDIYORUM..VE TURK IPLERINE KAPANDIGINIDA BURDAN ANLIYORUM..
İNŞ YANILIYORUMDUR...VE AÇILIR...
AMA YİNEDE HEPİNİZE YENİ BİR PVP ARAMAYA BAŞLAYIN DERİM::ka19:
Ya kardeşim aşalakası yok
Saçmalamışsın serverda bakım var. Hemde çok saçmalamışsın bu server çok işliyordu türklerin sayesinde asla yasaklamazlar 
Saçmalamışsın serverda bakım var. Hemde çok saçmalamışsın bu server çok işliyordu türklerin sayesinde asla yasaklamazlar 
ip gizleyerek girsek weya proxy si flnmı war o proxyi warsa onlamı girsek
proxy cözersek girerizde
94 lwl char gitti yha :S
proxy cözersek girerizde
94 lwl char gitti yha :S
Ya kardeşim aşalakası yokSaçmalamışsın serverda bakım var. Hemde çok saçmalamışsın bu server çok işliyordu türklerin sayesinde asla yasaklamazlar
![]()
12 saatlik bakımmı olur kardesim he dun saaat 3 den beri girmio yaklasık 14-15 saatir bakımmı olur ????*
Ya kardeşim aşalakası yokSaçmalamışsın serverda bakım var. Hemde çok saçmalamışsın bu server çok işliyordu türklerin sayesinde asla yasaklamazlar
![]()
bakım ne kdr surcek 2 -3gunmu? bakım olsa siteye gırmeye çalıştıgında ordaya yazar ztn

esasa sen saçmlama
