HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Lan ben log hatasını mı diyorum konunu baştan sona okudum bilmeden konuşma..Konuna gelen cevapları okusan kimin ne hata aldığını görürdün.Oyuna giriyoruz log mog salla onları oyuna girdik oke? oyuna girdiğimizde bağlan derken hata veriyor.
Lan oyun bakıma girmiş olabilir bugun diyorum...! Sen anlamıyorsun...! Bakıma girdiyse ben napabilirim niye bana patlıosun lan. + oraya bi launcher daha ekledim onu indir ondan girmezse konuşş okkkeeeee...!
Dostum ben sana patlamadım.Konuna bak hata alanlara cevap yaz dedim.Ama sen birden tartışma çıkardın..Neyse daha fazla uzatmayalım..
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 51
- Görüntüleme
- 13K
