HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
KardeŞ oyunmu kapandi yoksa uyleikte problemimiz mi war anlamadim bi yardim edersen sevinirim alinti yapip konuyla ilgilenmemezlik yapmayin sorulari cevapsiz birakmayin ! Guzel konu eh bi oyuna girebilsek daha guzel olur
mesmes dostum konuyu açıp sallamışsın herkesi bakıyorumda adamların hepsi aynı sorunu yaşıyorsa vardır birşey ayrıca öyle göz kırpma gibi smiley'lar koyup sinirlerimi bozma.Oyuna girerken hata alıyoruz girmiyor işte açılırken s.bağlanırken hata alıyoruz.
Arkadaşım sen ne artis bişiysin belliki oyun bakımda niye bana patlıorsun lan..! Kimsin sen
Lan 1.si ben senin arkadaşın değilim,2.si oyun bakımda diyorsun lan niye o zaman ben burda dün yazdığımda ben giriyorum kasıyorum diyordun yalancı herif.Konuyu alıntı yapıp g**ebalık koymuşsun siteye hiçkimseyede bir cevabın yok..
Lan sen kim oluyosun bana hava çekiyorsun..! Dün oyun açıktı D.Mod arkdaşlardan bazılarıda oyuna girdi..! belliki bugun bakıma girmiş kimse giremiyor oyuna...! + Buradan cevap yazmaktansa cevapları toplu olarak konuma ekliyorum daha adam gibi konumu okumamaşsın..! Farkındaysan herkez aynı hata demiş bende belirttim .......!
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 51
- Görüntüleme
- 13K
