mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Clan Açacam Lütfen Bakın !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alican_52_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 22
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar clan açacam ama güzel bi isim bulamadım bana yabancı olmayan türk olduğumuz belli olacağı güzel bi isim bulabilirmisiniz ? hoşuma giden güzel isim olursa 20k GP lik ESN kod Verebilirim
 
Türkçe pek aklıma gelmez fakat OttomanTime gibi birşey geldi o da Türkçe değil sonuna TR ekle Türk olduğunuz belli olsun :D
 
güzel hoşuma kaçtı :D fikrimi değiştirdim yabancıda olabilir :D bi kaç örneklere daha bakim ama favorim sensin playspandan 20k gp çektim esn kod duruyo senin belirttiğin ismi seçersek 20k gp hazır ;)
 
güzel hoşuma kaçtı :D fikrimi değiştirdim yabancıda olabilir :D bi kaç örneklere daha bakim ama favorim sensin playspandan 20k gp çektim esn kod duruyo senin belirttiğin ismi seçersek 20k gp hazır ;)
Sağol.Anlamı OsmanlıZamanı
KuvaiMilliye , JoKeR , OttomanTURK , WeAreLeqend , GodOfWaR ( savaş tanrısı demek )
FeaRLeSS
WeAreLegend clanı bulunuyor JoKer çok sade OttomanTURK anlamı ise OsmanlıTürk biraz saçma oluyor bence senin için güzel olabilir :ka19:

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst