HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar clan açacam ama güzel bi isim bulamadım bana yabancı olmayan türk olduğumuz belli olacağı güzel bi isim bulabilirmisiniz ? hoşuma giden güzel isim olursa 20k GP lik ESN kod Verebilirim
Türkçe pek aklıma gelmez fakat OttomanTime gibi birşey geldi o da Türkçe değil sonuna TR ekle Türk olduğunuz belli olsun 

güzel hoşuma kaçtı
fikrimi değiştirdim yabancıda olabilir
bi kaç örneklere daha bakim ama favorim sensin playspandan 20k gp çektim esn kod duruyo senin belirttiğin ismi seçersek 20k gp hazır 
fikrimi değiştirdim yabancıda olabilir
bi kaç örneklere daha bakim ama favorim sensin playspandan 20k gp çektim esn kod duruyo senin belirttiğin ismi seçersek 20k gp hazır 
KuvaiMilliye , JoKeR , OttomanTURK , WeAreLeqend , GodOfWaR ( savaş tanrısı demek )
FeaRLeSS
FeaRLeSS
Sağol.Anlamı OsmanlıZamanıgüzel hoşuma kaçtıfikrimi değiştirdim yabancıda olabilir
bi kaç örneklere daha bakim ama favorim sensin playspandan 20k gp çektim esn kod duruyo senin belirttiğin ismi seçersek 20k gp hazır
![]()
WeAreLegend clanı bulunuyor JoKer çok sade OttomanTURK anlamı ise OsmanlıTürk biraz saçma oluyor bence senin için güzel olabilir :ka19:KuvaiMilliye , JoKeR , OttomanTURK , WeAreLeqend , GodOfWaR ( savaş tanrısı demek )
FeaRLeSS
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 57
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 103
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 209
