Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Rage'te beta yerine demo

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sweet_dreams
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 355

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Rage, dün sona eren gamescom'un en gözde oyunlarındandı. Fakat oyunu (çoklu oyuncu) betasında test etme ihtimalini id'in başkanı Todd Hollenshead şüpheli görüyor.

Diğer taraftan Hollenshead PC ve muhtemelen Mac için demo gelmesine daha büyük ihtimal veriyor. Fakat bunlar da henüz kesinlik kazanmış değil. Hollenshead, oyun geliştirilirken şu zamanda söylenecek başka her şeyin tahminden ibaret olacağını belirtti.

Aksiyon ve yarış karışımı Rage'in 2010�da PC, Xbox 360 ve PlayStation 3 için çıkması bekleniyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst