HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet Arkadaşlar okul anılarımızı bu başlık altında paylaşalım maksat eğlence
İlk anı benden oLsun
4-5. sınıftı tam olarak hatırlayamadım herneyse okula gittik derse girdik
15 dk oldu hoca qelmedi dedik herhalde yok arkilerin biri gitti ö.odasına
ahaanda bizim hoca yokk derkeNN içeri bi hoca girdi 20-25dk durdu başımızda
zil çaldı gittik aldı çantaları m.yardımcısından izin almaya vermedi
bizde gidelim dedik nede olsa der boş
haydinn gidiiik çıktık merdivenleri koşa koşabi arki geç kaldı hoca "oLm nereye" hocam ders boş" demiş fasa fiso ona izin vermedi işte oda MOSMOR oldu okulun önündeki evin altına gidcektik herkes derse girince bizde arknin evine gitcektik nese duvardan atlarken ayağım kaydıda şaaPP Yerdeyim..
ertesi gün qeldik arki dio oLm siz bittiniz hoca sizi yakcak buda gelemeyen ark dio bunu bizde nie dioz internete gittiniz dimi dio hocada bizi sorguya çekti yoo hocam arkın eindeydik filan metin2 konuşuyoduk o arkide net sanmış ders bitti tenefüs bizdeki akıl o çocuğa gittik herkese dodurma almak yerine bedenciden top isstetirdik vermeyince evden öğlen getirmesini dedik :
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 414
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 304
