Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

xD OkuL Anılarınız. xD

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan HiperiX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 514
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet Arkadaşlar okul anılarımızı bu başlık altında paylaşalım maksat eğlence


İlk anı benden oLsun

4-5. sınıftı tam olarak hatırlayamadım herneyse okula gittik derse girdik
15 dk oldu hoca qelmedi dedik herhalde yok arkilerin biri gitti ö.odasına
ahaanda bizim hoca yokk derkeNN içeri bi hoca girdi 20-25dk durdu başımızda
zil çaldı gittik aldı çantaları m.yardımcısından izin almaya vermedi :D bizde gidelim dedik nede olsa der boş :D haydinn gidiiik çıktık merdivenleri koşa koşa
bi arki geç kaldı hoca "oLm nereye" hocam ders boş" demiş fasa fiso ona izin vermedi işte oda MOSMOR oldu okulun önündeki evin altına gidcektik herkes derse girince bizde arknin evine gitcektik nese duvardan atlarken ayağım kaydıda şaaPP Yerdeyim.. :D ertesi gün qeldik arki dio oLm siz bittiniz hoca sizi yakcak buda gelemeyen ark dio bunu bizde nie dioz internete gittiniz dimi dio hocada bizi sorguya çekti yoo hocam arkın eindeydik filan metin2 konuşuyoduk o arkide net sanmış ders bitti tenefüs bizdeki akıl o çocuğa gittik herkese dodurma almak yerine bedenciden top isstetirdik vermeyince evden öğlen getirmesini dedik ::)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst