HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Slm arkadaşlar ;
Crossfire oynarken oyun çok kasıyo ve takılıyor.CfoS ve Gamebosster gibi hızlandırıcıları denedim ama oyundaki lag düşmedi hala kasıoyor başka yöntemler biliyorsanız yardım edebilirmisiniz. (windows 7 kulanıyorum alakası warmı ? )
Crossfire oynarken oyun çok kasıyo ve takılıyor.CfoS ve Gamebosster gibi hızlandırıcıları denedim ama oyundaki lag düşmedi hala kasıoyor başka yöntemler biliyorsanız yardım edebilirmisiniz. (windows 7 kulanıyorum alakası warmı ? )
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 162
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 120

