noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

lag

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ako95
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ßyMesMes;2240032' Alıntı:
Bilgisayardan kaynaklanıyordur. 3 saatir oyundayım pingim 80'den yukarı çıkmadı.

lagın bilgisayardan kaynaklancığını sanmıyorum her ihtimale karşın format atıcam genede düzelmezse Cross Fire benim için bitmiş olacak.
 
Aslında internete Wireless ile bağlanıyorsanız ping'iniz olabilir birde İşlemler'den uTorrent[Varsa]DTLite[Varsa]Msn ve internet bağlantılarını kapatın
 
bende sabah 80 civarıydı 11den sonra 150lere cıktı...cok oyuncu olunca ping yukseliyor herhalde..baglantı hızını yukseltecegım herhalde...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst