HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ßyMesMes;2240032' Alıntı:Bilgisayardan kaynaklanıyordur. 3 saatir oyundayım pingim 80'den yukarı çıkmadı.
lagın bilgisayardan kaynaklancığını sanmıyorum her ihtimale karşın format atıcam genede düzelmezse Cross Fire benim için bitmiş olacak.
ßyMesMes;2240032' Alıntı:Bilgisayardan kaynaklanıyordur. 3 saatir oyundayım pingim 80'den yukarı çıkmadı.
senn cari gordum oyunda yazdimda kankan cikti
onda 90 ping varmisAslında internete Wireless ile bağlanıyorsanız ping'iniz olabilir birde İşlemler'den uTorrent[Varsa]DTLite[Varsa]Msn ve internet bağlantılarını kapatın
Aslında internete Wireless ile bağlanıyorsanız ping'iniz olabilir birde İşlemler'den uTorrent[Varsa]DTLite[Varsa]Msn ve internet bağlantılarını kapatın
Aynen utorrent açtım 150 ping kapatıpda girdim 80 ..

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 428
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 56
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 80
