HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bi sorum olacak konu açmak doğrumudur bilmiyorum ama soru için konu açmak yasaksa bi daha açmayacağımdan emin olabilirsiniz.
Soruma geçeyim =
hongkong hatası sadece packten mi kaynaklanır?- server kurdum hongkong hatası aldım nasıl düzeltebilirim?
Soru 2 =
Bide Dün server kuramadım diye sinirlendim virtual pcdeki hesabı remove ye tıklayarak sildim tamamen silinmişmidir yoksa hala pcde yer kaplıyor mudur?
Soru 3 =
Virtual pcdeki hesabı silince navigattakilerde silinmişmidir navigatla bi bağlantısı var mı ?(Navigat-Portmap Filan yani)
Şimdiden teşekkürler
İyi Forumlar..!
Soruma geçeyim =
hongkong hatası sadece packten mi kaynaklanır?- server kurdum hongkong hatası aldım nasıl düzeltebilirim?
Soru 2 =
Bide Dün server kuramadım diye sinirlendim virtual pcdeki hesabı remove ye tıklayarak sildim tamamen silinmişmidir yoksa hala pcde yer kaplıyor mudur?
Soru 3 =
Virtual pcdeki hesabı silince navigattakilerde silinmişmidir navigatla bi bağlantısı var mı ?(Navigat-Portmap Filan yani)
Şimdiden teşekkürler
İyi Forumlar..!
Son düzenleme:

soru sormak için tabi ki konu açablrsiniz.