OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Honor hakkında bilgi // ßy -H-i

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan -H-i
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar honor hakkında bilgi vermek için konuyu açtım.Beş çeşit honor var bunlardan;

1.Very Good;Very good ne midir?Bıçağı az kullanarak bombanın çok öldürdüğü skorlarda gözükür.Hiç görmedim.Eğer clandan birisinin Asker Profiline bakarsanız Very good gözükür çünkü bugdadır.Very Good yapmak için Kill/Death en az 8 olmalıdır.Yani Kill' i death a bölünce 8 veya daha büyük bir sayı çıkması gerekir.Tabikide Win/Lose 'nin düzgün olması gerekir.

2.Good ; Good ne midir.Yine aynı bıçağı az kullanarak bombayla çok adam öldürdüyseniz good olur.Çok göremessiniz.Good yapmak için Kill/Death en az 4 olmalıdır.Yani Kill' i death a bölünce 4 veya daha büyük bir sayı çıkması gerekir.Win/Lose de berbat olmaması gerekir.Kötü olmaması için oyunlardan çıkmamak gerekir.Mutant Mode'den çıkarsanız veya kicklenirseniz bir şey olmaz.

3.Avarege;Orta seviyede olan ne kötü ne iyi.Burda her şeyin güzel olması gerekir.Bıçakla çok adam öldürürseniz kötüleşiyor bunun sebebi Farm'la honor düzeltmemek için.

4.Bad; Bad'de ise Win/Lose veya Kill/Death'ın kötü olduğu durumdadır

5.Very Bad; Very bad'de adından da anlaşılcağı gibi çok kötü olursa. :m08:

Galiba honor daha çok Exp almanızı sağlıyor.Benim Good'ken Alaska'da 50-17 falan yaparken Experince Plus'suz 800 geliyordu.Şimdi very bad 48-20 falan yapıyorum.650 Falan geliyor.Tam emin değilim galiba Level atladığım için olabilir.

Honora nasıl mı bakılıyor ?

Eğer bir odada kendinize sağ clicke basıp Open Soldier Profile basarsanız orda gözükür.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst