HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar honor hakkında bilgi vermek için konuyu açtım.Beş çeşit honor var bunlardan;
1.Very Good;Very good ne midir?Bıçağı az kullanarak bombanın çok öldürdüğü skorlarda gözükür.Hiç görmedim.Eğer clandan birisinin Asker Profiline bakarsanız Very good gözükür çünkü bugdadır.Very Good yapmak için Kill/Death en az 8 olmalıdır.Yani Kill' i death a bölünce 8 veya daha büyük bir sayı çıkması gerekir.Tabikide Win/Lose 'nin düzgün olması gerekir.
2.Good ; Good ne midir.Yine aynı bıçağı az kullanarak bombayla çok adam öldürdüyseniz good olur.Çok göremessiniz.Good yapmak için Kill/Death en az 4 olmalıdır.Yani Kill' i death a bölünce 4 veya daha büyük bir sayı çıkması gerekir.Win/Lose de berbat olmaması gerekir.Kötü olmaması için oyunlardan çıkmamak gerekir.Mutant Mode'den çıkarsanız veya kicklenirseniz bir şey olmaz.
3.Avarege;Orta seviyede olan ne kötü ne iyi.Burda her şeyin güzel olması gerekir.Bıçakla çok adam öldürürseniz kötüleşiyor bunun sebebi Farm'la honor düzeltmemek için.
4.Bad; Bad'de ise Win/Lose veya Kill/Death'ın kötü olduğu durumdadır
5.Very Bad; Very bad'de adından da anlaşılcağı gibi çok kötü olursa. :m08:
Galiba honor daha çok Exp almanızı sağlıyor.Benim Good'ken Alaska'da 50-17 falan yaparken Experince Plus'suz 800 geliyordu.Şimdi very bad 48-20 falan yapıyorum.650 Falan geliyor.Tam emin değilim galiba Level atladığım için olabilir.
Honora nasıl mı bakılıyor ?
Eğer bir odada kendinize sağ clicke basıp Open Soldier Profile basarsanız orda gözükür.
1.Very Good;Very good ne midir?Bıçağı az kullanarak bombanın çok öldürdüğü skorlarda gözükür.Hiç görmedim.Eğer clandan birisinin Asker Profiline bakarsanız Very good gözükür çünkü bugdadır.Very Good yapmak için Kill/Death en az 8 olmalıdır.Yani Kill' i death a bölünce 8 veya daha büyük bir sayı çıkması gerekir.Tabikide Win/Lose 'nin düzgün olması gerekir.
2.Good ; Good ne midir.Yine aynı bıçağı az kullanarak bombayla çok adam öldürdüyseniz good olur.Çok göremessiniz.Good yapmak için Kill/Death en az 4 olmalıdır.Yani Kill' i death a bölünce 4 veya daha büyük bir sayı çıkması gerekir.Win/Lose de berbat olmaması gerekir.Kötü olmaması için oyunlardan çıkmamak gerekir.Mutant Mode'den çıkarsanız veya kicklenirseniz bir şey olmaz.
3.Avarege;Orta seviyede olan ne kötü ne iyi.Burda her şeyin güzel olması gerekir.Bıçakla çok adam öldürürseniz kötüleşiyor bunun sebebi Farm'la honor düzeltmemek için.
4.Bad; Bad'de ise Win/Lose veya Kill/Death'ın kötü olduğu durumdadır
5.Very Bad; Very bad'de adından da anlaşılcağı gibi çok kötü olursa. :m08:
Galiba honor daha çok Exp almanızı sağlıyor.Benim Good'ken Alaska'da 50-17 falan yaparken Experince Plus'suz 800 geliyordu.Şimdi very bad 48-20 falan yapıyorum.650 Falan geliyor.Tam emin değilim galiba Level atladığım için olabilir.
Honora nasıl mı bakılıyor ?
Eğer bir odada kendinize sağ clicke basıp Open Soldier Profile basarsanız orda gözükür.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 5K
