Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Ümit Karan: Yapacak çok işim var

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bekot99
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 291

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eskişehirspor'un, Galatasaray'dan transfer ettiği tecrübeli golcü Ümit Karan, Eskişehirspor'da olmaktan mutlu olduğunu belirterek, "Yapacak çok işimin olduğunu düşünerek bu takımı seçtim" dedi.


Ümit Karan Eskişehirspor'u inanılmaz çılgın bir taraftara sahip olduğu için seçtiğini belirterek, "Eskişehirspor'da olmaktan gerçekten çok mutluyum, gururluyum. Çok iyi bir kadromuz var. Eksikler var, onlar da mutlaka tamamlanacaktır. Başımızda Rıza hoca gibi kendini kanıtlamış bir teknik adam var. Onunla çok güzel günler geçireceğiz. Yapacak çok işimin olduğunu düşünerek bu takımı seçtim" dedi.
Yeni sezonda forma giyeceği Eskişehirspor'da ki hedeflerini de sıralayan Karan, şöyle konuştu: "Bu sezon yeni takımındaki hedefim Fortis Türkiye Kupası'nda başarı elde etmek, takım olarak ilk 5'e girmek. Eskişehirspor o eski şaşalı günlerine geri dönecek. Benimde bu başarıda katkım olursa ne mutlu bana. Eskişehirspor'a geldiğimde o muhteşem karşılama karşısında inanılmaz duygulandım. Bunun karşılığını sahada vermek istiyorum. Çok çalışmamız gerekiyor. Lige iyi bir başlangıç yapmalıyız"
Karan, uzun yıllar forma giydiği Galatasaray'ın hatırlatılması üzerine ise, "Galatasaray uzun bir süreç hayatımdaydı. Şu an sadece Eskişehir'i düşünüyorum. Eskişehirspor için neler yapabilirim şu an onu sadece onu düşünüyorum" diye konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst