kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

CrossFire Benim İçin Bitmiştir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ßyMesMes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 28
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

CrossFire Artık Sıktı.. Benim İçin Bu Oyun Bitmiştir.. Paylaşıma Devam Ama CF'yi Sildim..

Bu Oyunda Bana Hack Diyenlere Bitarafımla Gülüyorum.. 2 hs attık diye adamlar hemen odadan atıyor.. bu durum çok sıktı

metin2ye başladım 5 gündür onu oynuyorum 68 lwl oldum artık ordayım takılmak isteyen benle öm atsın :D

İyi Oyunlar Millet
 
ßyMesMes;1946839' Alıntı:
duruyor

warrock baslamayı dusunuom .d

Hayatının hatasını yaparsın bence efekleri çok kötü bir oyun ve saçma...

ßyMesMes;1946648' Alıntı:
CrossFire Artık Sıktı.. Benim İçin Bu Oyun Bitmiştir.. Paylaşıma Devam Ama CF'yi Sildim..

Bu Oyunda Bana Hack Diyenlere Bitarafımla Gülüyorum.. 2 hs attık diye adamlar hemen odadan atıyor.. bu durum çok sıktı

metin2ye başladım 5 gündür onu oynuyorum 68 lwl oldum artık ordayım takılmak isteyen benle öm atsın :D

İyi Oyunlar Millet

Metin2 ' yi oynadım.Beğenmedim çünkü itemi olan kazaniyor.Knight gibi combo falan yok..

Son olarakta TurkMMO'yada elveda demiştin :)
Fakat yapamamıştın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst