HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
CrossFire Artık Sıktı.. Benim İçin Bu Oyun Bitmiştir.. Paylaşıma Devam Ama CF'yi Sildim..
Bu Oyunda Bana Hack Diyenlere Bitarafımla Gülüyorum.. 2 hs attık diye adamlar hemen odadan atıyor.. bu durum çok sıktı
metin2ye başladım 5 gündür onu oynuyorum 68 lwl oldum artık ordayım takılmak isteyen benle öm atsın
İyi Oyunlar Millet
Bu Oyunda Bana Hack Diyenlere Bitarafımla Gülüyorum.. 2 hs attık diye adamlar hemen odadan atıyor.. bu durum çok sıktı
metin2ye başladım 5 gündür onu oynuyorum 68 lwl oldum artık ordayım takılmak isteyen benle öm atsın

İyi Oyunlar Millet
Bizene
Herkez bırakıyor Crossu2-3 gün sonra başlarsanız şaşırmam.
Çarı naptın
![]()
duruyor
warrock baslamayı dusunuom .d
ßyMesMes;1946839' Alıntı:duruyor
warrock baslamayı dusunuom .d
Hayatının hatasını yaparsın bence efekleri çok kötü bir oyun ve saçma...
ßyMesMes;1946648' Alıntı:CrossFire Artık Sıktı.. Benim İçin Bu Oyun Bitmiştir.. Paylaşıma Devam Ama CF'yi Sildim..
Bu Oyunda Bana Hack Diyenlere Bitarafımla Gülüyorum.. 2 hs attık diye adamlar hemen odadan atıyor.. bu durum çok sıktı
metin2ye başladım 5 gündür onu oynuyorum 68 lwl oldum artık ordayım takılmak isteyen benle öm atsın
İyi Oyunlar Millet
Metin2 ' yi oynadım.Beğenmedim çünkü itemi olan kazaniyor.Knight gibi combo falan yok..
Son olarakta TurkMMO'yada elveda demiştin

Fakat yapamamıştın

Son olarakta TurkMMO'yada elveda demiştin
Fakat yapamamıştın![]()
TurkMMO ile CrossFire kıyaslamaz şeyler.

Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 189
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 722
