HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ARKADAŞLAR YENİ PATCHTEN SONRA LAG FIRLADI..
200'ÜN ALTINA İNMEDİ BUGÜN LAG..
FPS AYARLARINI YAPTIKTAN SONRA FPS 58 OLDU AMA LAG YÜZÜNDEN OYNAYAMADIM..
AMA FPS AYARLARINI YAPTIKTAN SONRA KÖTÜ OLDU.. YANİ GÖRÜNTÜ OLARAK BEĞENMEDİM.. AMA FPS Yİ YÜKSELTTİ..
LAGIM ÇOK FAZLA..
SİZDE DE BÖYLE Mİ??
200'ÜN ALTINA İNMEDİ BUGÜN LAG..
FPS AYARLARINI YAPTIKTAN SONRA FPS 58 OLDU AMA LAG YÜZÜNDEN OYNAYAMADIM..
AMA FPS AYARLARINI YAPTIKTAN SONRA KÖTÜ OLDU.. YANİ GÖRÜNTÜ OLARAK BEĞENMEDİM.. AMA FPS Yİ YÜKSELTTİ..
LAGIM ÇOK FAZLA..
SİZDE DE BÖYLE Mİ??
Aynen aynen UK Server'lerde normalde ping 50 yi geçmezdi dün bi girdim 150 ye çıktı direk kapadım oyunu 
Çıldırıcaktım 

Çıldırıcaktım 
Evet haklısınız lag yuksek ama bana islemiyor
Eskiden 191 ping le oynamaya alıştığımız için
bu 140 lar 160 lar çok değil
Fps den kurtarıyorum.. 100 den aşşağı inmiyor mübarek. sadece akşam saat 7 den sonra 70 felan oluyo
Eskiden 191 ping le oynamaya alıştığımız için
bu 140 lar 160 lar çok değil
Fps den kurtarıyorum.. 100 den aşşağı inmiyor mübarek. sadece akşam saat 7 den sonra 70 felan oluyo
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 142
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 32
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 183
