farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Lag Çok yÜksek..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cerberosss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADAŞLAR YENİ PATCHTEN SONRA LAG FIRLADI..
200'ÜN ALTINA İNMEDİ BUGÜN LAG..
FPS AYARLARINI YAPTIKTAN SONRA FPS 58 OLDU AMA LAG YÜZÜNDEN OYNAYAMADIM..
AMA FPS AYARLARINI YAPTIKTAN SONRA KÖTÜ OLDU.. YANİ GÖRÜNTÜ OLARAK BEĞENMEDİM.. AMA FPS Yİ YÜKSELTTİ..
LAGIM ÇOK FAZLA..
SİZDE DE BÖYLE Mİ??
adszkfd.png
 
Aynen aynen UK Server'lerde normalde ping 50 yi geçmezdi dün bi girdim 150 ye çıktı direk kapadım oyunu :D:D Çıldırıcaktım :D
 
Evet haklısınız lag yuksek ama bana islemiyor :D Eskiden 191 ping le oynamaya alıştığımız için :) bu 140 lar 160 lar çok değil :D Fps den kurtarıyorum.. 100 den aşşağı inmiyor mübarek. sadece akşam saat 7 den sonra 70 felan oluyo :D
 
Gelen patch yüzünden bunun çözümü yok.

Ben full 70 ile oynarken benim bulunduğum tüm clanda lag 150-200'dü..

Şansınıza ve internet hızınıza bağlı.

Bir süre sonra düzelir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst