HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tebrik ederim, çok sevindim : ) Eğer fazla bilgin yoksa Almanyayla ilgili sorularını veya merak ettiklerini bana ulaşarak sorabilirsin. Uzun zamandır orda yaşıyorum
Hey tsk. Bende geçen sene 2.5 ay civarı berlinde kaldım. ama üniversite frankfurt ta
Olabldğnce uyum sağladım snaırsam bukelamn misali 
Ama eğer merak ettğm bisey olursa dansrm

Almanya'ya alışmak kolay, ama eğer Türkiye'de yaşadağın yerdeki insanlar kibarsa biraz zorlanıyosun : ) . Buranın en büyük eksiği tek kelimeyle: nezaket :|
bu arada GoetheUniversitesi mi ?
bu arada GoetheUniversitesi mi ?
Almanya'ya alışmak kolay, ama eğer Türkiye'de yaşadağın yerdeki insanlar kibarsa biraz zorlanıyosun : ) . Buranın en büyük eksiği tek kelimeyle: nezaket :|
bu arada GoetheUniversitesi mi ?
Evet Ama Smdilik Kesin değil. Değişiklik olabiliy.

