HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Siz necisiniz burda peki?Admine mesaj atın diye tutturuyorsunuz?Tartışma bölümü burası tartışıyoruz işte.
zuahahah moderotörü duydunuzmu "adminlere mesaj yazın" ... 3 gun oldu cvp gelmio .. Atsak ne yazar ..
4 gün oldu bugdayim yarin 5 gün olcak ve oha dicem morel saten kalmladi bnde sabir ediom sonuna kadar bakalim nezaman patlicam
AdmiN e mesaj aticaksak sen ne diye forumda yoneticisin
admine senin yazman lzm forumda söle söle sorunlar var diye laf yapmayin burda admine msj atin falan filan pişman ^^
AdmiN e mesaj aticaksak sen ne diye forumda yoneticisin
admine senin yazman lzm forumda söle söle sorunlar var diye laf yapmayin burda admine msj atin falan filan pişman ^^
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
