HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaŞim faİth İnjectoru yÖnetİcİ olarak ÇaliŞtirirsan olur..
Mükemmel adamsın be kardeşim ellerinden öperim
ghost mode de 45-2 yaptm dusun
GR de bide
her neyse de. bu tum maplar gece oluyor bu ne iş ? nası düzelcek
düzelmiceksede kalsn ben memnunum 
ghost mode de 45-2 yaptm dusun
GR de bide
her neyse de. bu tum maplar gece oluyor bu ne iş ? nası düzelcek
düzelmiceksede kalsn ben memnunum 
Windows 7'de çalışmıyor bu galiba çalışıyorsa nasıl çalıştırcağımı anlatırmısın ?
®ammstéiN;1836938' Alıntı:Ya arkadaslar .. bu bnm vista ve calıstıramadım nası edcez ? aynılarını yapıyorum start game diyorm olmuyo![]()
Bak iyi dinle
pardon oku:.
..
...
....
Sdece Faithi Yonetici Olarak calıştır

®ammstéiN;1839447' Alıntı:Mükemmel adamsın be kardeşim ellerinden öperimghost mode de 45-2 yaptm dusun
GR de bide
her neyse de. bu tum maplar gece oluyor bu ne iş ? nası düzelcek
düzelmiceksede kalsn ben memnunum
![]()
ÖNEMLİ DEĞİL KARDEŞİM.. YORUMLARINIZ BENİ MUTLU EDİYOR..
AYRICA HACKİN BİR DİGER ÖZELLİGİ İSE GECE OLMASI.. ARTIK ROMANİK MUM IŞIĞINDA OYNAYABİLİRSİNİZ.. :m08::m08:
BU ARADA GHOST MODE DE 45-2 YAPTIN WE ATILMADIN.. HELAL OLSUN..:ka19:
Windows 7'de çalışmıyor bu galiba çalışıyorsa nasıl çalıştırcağımı anlatırmısın ?
KARDEŞİM KONUDA ANLATIM MEVCUT..
AMA YİNE DE SÖYLEYEYİM.. HACKİN İÇİNDEN ÇIKAN FAİTH İNJECTORU YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRACAKSIN.. EĞER BUNU YAPMAYI BİLMİYORSAN TEAMVİEWER İLE YARDIM EDEBİLİRİM..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
