xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

cerberosss-HACK.. AYRINTILI ANLATIM.. KAÇIRMA..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cerberosss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 176
  • Görüntüleme Görüntüleme 24K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaŞim faİth İnjectoru yÖnetİcİ olarak ÇaliŞtirirsan olur..
 
Mükemmel adamsın be kardeşim ellerinden öperim :) ghost mode de 45-2 yaptm dusun :D GR de bide :D her neyse de. bu tum maplar gece oluyor bu ne iş ? nası düzelcek :D düzelmiceksede kalsn ben memnunum :D
 
®ammstéiN;1836938' Alıntı:
Ya arkadaslar .. bu bnm vista ve calıstıramadım nası edcez ? aynılarını yapıyorum start game diyorm olmuyo :D

Bak iyi dinle :D pardon oku:


.
..
...
....

Sdece Faithi Yonetici Olarak calıştır :)
 
®ammstéiN;1839447' Alıntı:
Mükemmel adamsın be kardeşim ellerinden öperim :) ghost mode de 45-2 yaptm dusun :D GR de bide :D her neyse de. bu tum maplar gece oluyor bu ne iş ? nası düzelcek :D düzelmiceksede kalsn ben memnunum :D

ÖNEMLİ DEĞİL KARDEŞİM.. YORUMLARINIZ BENİ MUTLU EDİYOR..
AYRICA HACKİN BİR DİGER ÖZELLİGİ İSE GECE OLMASI.. ARTIK ROMANİK MUM IŞIĞINDA OYNAYABİLİRSİNİZ.. :m08::m08:
BU ARADA GHOST MODE DE 45-2 YAPTIN WE ATILMADIN.. HELAL OLSUN..:ka19:

Windows 7'de çalışmıyor bu galiba çalışıyorsa nasıl çalıştırcağımı anlatırmısın ?

KARDEŞİM KONUDA ANLATIM MEVCUT..
AMA YİNE DE SÖYLEYEYİM.. HACKİN İÇİNDEN ÇIKAN FAİTH İNJECTORU YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRACAKSIN.. EĞER BUNU YAPMAYI BİLMİYORSAN TEAMVİEWER İLE YARDIM EDEBİLİRİM..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst